random kväll ..




Igår när jag kom hem satte jag mig vid datorn bloggade lite om böda som ni lade märke till "hoppas jag".
Sen fixade jag mig lite snabbt och sprang till bussen och åkte till leeo i Funkabo.
Hon satt och åt mat, så jag satt på hennes rum och chillidillade lite. Sen när hon var klar började hon fixa sig,
sedan åkte vi in till staden, där direkt gick vi till barnonen,i trappan satt Elin, sebbi, och Alle såklart.
Så snackade vi med dem en liten stund sen förvann vi bort mot centralen, sedan gick vi upp till taket.
Där var, jo alla. xd sen stod alla och chillade dunkade musik och hade det trevligt.. sen var vi typ 30 pers i biotrappan igen, haha sen dampa alla loss och gick runt i baronen där uppe typ 10 meter upp i luften idiotjävlar -.-' sen hade Zäta Adams mobil och höll på att skicka massa tomma sms så jag jagade sönder adam för det var störande sen fick jag reda på att det var Zäta, xd
"sms" "kom zäta!"
"sms" "nej jag äter:)"
"sms" " vad fan äter du för ngt?:O"
"sms" "jag vet inte haha:D"


sen satt alla uppe runt och var allmänt tattiga.
leeo -" kolla vi är ju värsta greenpeace gänget"
"typ hälften går"
leeo -"fan nu är vi bara lodargänget -.-"

Leeo och jag passade på att vara lite barnsliga vi körde den där leken att man skulle klappa på varandras händer, "vad heter det?" jaja, och sen fick vi damp eftersom att leeeeeeo gjorde fel hela tiden(a' haha
sen kom Jocke och Alle och förstörde för oss hela tiden -.-'
Jaja sen drog väll dem flesta tillbaka till taket. där chillade alla dunkade musik och drack -.-'
sen var det en jävla massa "bullshit going on" som vanligt .. men det får man leva med..
leeo åkte hem för att hon är dum:(
jaja sen drog dem flesta ner, och gick till centralen ..
sen började vissa personer bli lite små sura på varandra, och då blev jag sur ..
sen blev alla chill. sen stängde pontus in mig och Alle i ett skåp i centralen, "tänka sig att båda fick plats" ..
haha fast det var fett roligt ändån !
sen när jag skulle hoppa ut fastnade min feta rumpa mellan skåpet och alles stövlar -.- haha
sen gick min tröja lite sönder för jag fastnade, och då skrattade pontus jävel :o:@

Haha, sen åkte zäta, tobbe, sanna m.fl hem..
sen gick alla in till stan, sen så köpte vi kineskorv, eller inte jag alla andra..:D
sen råkade jag säga ngt till albaner som tina sa att jag skulle säga. xd
de va inte ngt elakt, eller typ att jag ska knulla deras mamma asso :P
det var mer pinsamt för mig.. :o
hhaha sen gick alla till centralen, sen kom Jessica och Kim och hämtade mig,
dem skjutsade hem Alle också ..
och mig såklart .. sen kom jag hem och åt, tror jag:)
sen snackade jag lite med isabell, sen gick jag och lade mig och sov:)

Rätt nice kväll asso, dock inga bilder togs ..
antagligen så blir det blackrace ikväll om man pallar,
var så jävla nära att jag drog igår kväll pallar inte med allt skit asså ..
jaja byyyyaaa <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-05 @ 10:53:20

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback