Mer om mig bitches <3


det blev en bild på mina älskade skor, love them <3


aight nu ska ni faktiskt få veta lite mer om mig, eftersom att ni inte vet så mycket om mig ..
eftersom att jag inte direkt har någon beskrivning om mig själv ..:)
är kommer lite allmäna careface grejer om mig!

Tre-saker-testet


Tre saker jag inte förstår mig på:    mytomaner, föräldrar som inte bryr sig, skitsnack ..
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet :   dator, ljus, blomma ..
Tre saker jag gör just nu:    lyssnar på musik, tänker, bloggar ..
Tre saker jag vill göra innan jag dör:   förklara för alla hur mkt jag älskar dem, sjunga mina egna texter framför folk, säga förlåt för allt jag gjort ..
Tre saker jag kan:   lära känna nya människor, vara känd som flummig, vara ärlig vid fel tillfälle ..
Tre saker jag inte kan:   ´matte, so, no ..
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:    jag har inga fördomar, jag får ofta fördomar, jag hatar fördomar ..
Tre saker jag skulle vilja lära mig:    screama, mm.
Tre favoriträtter:    tacos, thai, grekisk sallad

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?  stor t-shirt ..
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)  på sidan ..
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?  ibland, jag kan inte föklara sedan iaf utan att folk tror att jag är dum i huvudet .. xd
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?  jadå..

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.  lite smått rockig, lite smått skate, min egna stil liksom..
Vad innebär mode för dig?  jag skapar mitt egna mode..
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?  new yorker, carlings, dynamite, h&m, gina tricot ..
Shoppar du second hand?  nääe,
Vilken är din favoritdesigner?  jag;D
Vad är din favorit i höst?  svart och rött kanske,
Hur mycket shoppar du för i månaden?  nödvändigt mkt
Dyraste plagget respektive billigaste?   vetifan
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?   jaja
Brukar du tröstshoppa? japp
Högklackat eller lågklackat? båda
Vilken är din drömväska? venne
Vilket blir ditt nästa köp? cigg, :D nej vet inte faktiskt, jacka antagligen.
Vilka är dina stilikoner? kat von D, m.fl
Favoritplagg just nu?  min stooooora XL tröja, lätt:)
Favoritaccessoarer? bandana, halsband runt armarna hur skönt som helst..

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[/] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[/] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[/] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.  "ingen vill höra min metall här hemma:)"
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[x] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[/] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:19
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Dumhets-testet

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa: 16

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa:

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: en kram..
DAGENS KLÄDSEL: mjukis byxor, röd mjukis tröja, "jag gick förfan nyss upp"
DAGENS FRISYR: fläta " gick precis upp förfan"
DAGENS LÅT: eyes set to kill - heights
DAGENS PLANER: Black race antagligen
DAGENS SAKNAD: mamma, &pappa..
DAGENS DUMMASTE: alla
DAGENS MISSLYCKANDE: allt
DAGENS DROG: banan,
DAGENS KÖP: inget,
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: arg, ledsen, förvirrad, orolig, deprimerad.
DAGENS CITAT: palla
DAGENS ROLIGASTE: haha radion va på sen kom det ett sånt här trafik avbrott, och där sa dem att det låg en madrass på vägen, och sen kom ett till då låg det en skottkärra på vägen, haha:)

Allmänt test 1

Hur bor du: jourfamilj
Brukar du komma i tid: ja tror det iaf,
Hur lång är du: 1.74 sist jag mätte mig
Kan du laga mat: ja kul är det iaf
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i 9:an
Vad har du på dig just nu: mjukis kläder
Har du någon fobi: för att förlora dem jag älskar ja,
Hade du en bra kväll igår:  ja sådärtack för att du frågar:)
Vilket är ditt senaste inköp: cigg och godisx xd
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: ida
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: minns jag inte
Vem snackade du med senast: Ida
Varm favoritdricka: the
Favoritdricka när du är riktigt törstig: coca cola,
Alkoholhaltig favoritdricka: öl, cider,
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår
Saknar du någon just nu: japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ja inte mkt iaf..
Någon jag stör mig på: ja det håller jag för mig själv, det tänker jag inte predika här inte..
Intressen: fota, sjunga, ps, skriva,
senaste person du kramade: emma
Senaste person du ringde: leeo
Senaste person som ringde dig: jessica
Vad drack du senast: apelsinjuice
Vill du ha barn: vetej
Längtar du till din nästa födelsedag:  nej
Har rakat dina ben någon gång: öh nej?:ss klart
Är du sugen på något nu: chips, xd
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en ibland
Använder du hudkräm: japp
Attraheras du av män med skägg: en liten fjong på hakan är as porrigt:D
Micro-pop eller poppa själv: du kan vara micropop -.-
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej färfam
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: njaa, jag mår bättre än innan familjemässigt.
Vilken låt lyssnade du senast på: Flyleaf - cassie
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, :D tror jag inte, xd
Vad tycker du är äckligt: kroppkakor, isterband
Har du pengar på mobilen: jaa

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan,
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:00
Var köper du dina matvaror ifrån? det sköter ngn annan
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jag fotar gärna:)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? flybiljett:)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa,
När var senast någon stötte på dig? igår,
Vad åt du till middag senast? potatis och ngn gryta:)
Kan du vissla? ja förfan
Tittade du på tecknat när du var liten? klart:)
Äger du några popband t-shirts? usch blä nej..
När flög du senast? typ tre fyra år sen?
Pratar du några andra språk? lite
Har du gråtit offentligt? ja, jag bryr mig inte om ngn ser när jag gråter.. jag är mänsklig..
har du /har du haft några piercingar/tatueringar? jag har två i läppen, haft en till i läppen, en i näsan har jag, en i bröstvårtan, några i öronen, och haft två i naveln, och tatueringar näe, jag har bara ristar in ett hjärta på handen, och F-U-C-K på knogarna.. ska tatuera mig snart, med elin. <3 ska dock pierca industrial också¨
och andra bröstvårtan, ngra mer tips?:) älska att pierca mig, dock har jag aldrig piercat mig hos en riktig. dem suger.!
Vad har du med dig in på bion? allt!
Vad har du för väder? tråkigt.
När sov du senast på golvet? vid emmaboda festivalen
Vilken är din favorit drink? venne:)
Gillar du din boendesituation? ja, det gör jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? det beror på mitt humör är inte
det bästa om jag sovit dåligt
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland ja,
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? japp på mina andra skolor
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? venne
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ge upp förfan:D haha nej.. men jag skriker då, as skönt
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vetifan
Tycker du om att krama folk? jaa
Äger du en digitalkamera? den suger
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kat von D, ngn i desprate housewiwes, lady gaga när ja var blond
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? somfaaaaaaaaaaan
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? händer,
Är du mörkrädd? de beror på ..
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, ett leende trots allt, saknad


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-05 @ 11:51:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback