tråkig vardag ..




Its a lie,
i can see it in your eyes ..
its how i can tell ..
theres nothing in your eyes thats thruth ..
get out and leave me for good..

your faith was all in the passed ..


Jag har typ sjukt tråkigt och vet inte vad jag ska göra ..
orkar inte lämna huset heller , xd
jag ska ta en förbannad cigg jävel för det lär ju behövas ..
sen ska isabell bli klar så vi kan kolla på film .:)

+ att internet laggar sönder,
= makes my mood goes down at the bottle"




här är man duktig och gör sina läxor ..
måste man så måste man ..



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-09-07 @ 16:12:15

Kommentarer

Postat av: Anonym

den texten över bilden handlar om mig eller hur?

2009-09-07 @ 17:06:06

Postat av: Anonym

den texten över den stora bilden handlar om mig va?

2009-09-07 @ 17:08:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback