saknar dig elin..



Nu sitter man i sängen och är allmänt bored,
kollade just på idol, dock så är jag sur på anders bagge, Och den andra duden ,
Och speciellt den äckliga horan laila bagge,
dem förstör ju förfan folks drömmar, folk som har älskat musik i hela sitt liv..
och typ ber dem dra åt helevete , jag menar det finns för fan schysstare sätt att säga att ngn inte kan sjunga..
ohh j'ävla svin rent ut sagt !

Jag hade bara FUCK OFF! jag sjunger om jag vill,
Men i alla fall, jag laddar ner musik nu till mobilen, "kände att det behövdes"
bland annat,
Sonic syndicate "självklart"
Heaven shall burn
Boys noize
pendulum
In flames "såklart"
Eyes set to kill

Mfl. :)

snart ska jag gå ut och gå med vovven, så hon får göra sina "to do"
Så att det inte händer någon olycka :)

japps, uppdatering later, "maybe"



BTW,, saknar min älskade elin,
älskar dig syster

pusspåer:*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-15 @ 21:49:56

Kommentarer

Postat av: LEYOYO :D:D:D:D:D§

ANDERS BAGGE IN MY HEART!!! (L)

igår kom sanningen fram, jag är kär i honom (a)

i loooooooooooooooove him , PUSSPUSS.

&jag älskar dig med sandra, lite iaf :D:D:D

hejhej sitting bulle ! <3

2009-09-17 @ 21:18:14
URL: http://nniggahsaidwhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback