Översocial?




Hej jag är översocial !:))

Igårkväll tog jag bussen in till stan och mötte Elin &Markus,
&där var även Smix och Nicole.. Sedan gick vi till sebbi jag Elin och Markus, sen så satt vi och chillade,
jag och Elin dampade runt om vad vi skulle ha på oss,
Elin fokuserade mest på om hon skulle ha lockigt eller rakt hår, !
och Sebbi och Markus tyckte vi var jobbiga, tillslut tyckte till och med jag att elin började jag tycka elin blev jobbig,,
haha, men jag älskar dig ändån elin! jaa såhär såg vi tillslut ut i alla fall..
Fina ?
Jaa sen drog jag och Elin till berga centrum,
blablabla, och sen åkte vi tillbaka till stan..
där vi träffade Sebbi, Noah, Sanna, Victor och Tobbe.. sedan drog vi till kalmarsundsparken och satt
på bryggan och drack öl eller vissa iaf., hur mysigt som helst var det..
Jag och Elin sjöng :D haha som vanligt..

Sedan drog vi till slottet, och då träffade vi florian ..
jag minglade runt som vanligt och var allmänt översocial..

Sedan vid 00:13 tog jag bussen hem, och cyklade från centrum hem !
det var kul typ.. :DHAHA

Och idag har jag bara slaaaaaaaaappat sönder med Isabell !:D
pusspåer:*

Btw, Mitt nya smeknamn "den översociala tjejen".

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-20 @ 16:13:47

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback