Nu, då, föralltid..<3




Elinkarlsson <3


vill börja med att säga att ..
* mer äkta finns inte ..
* mer ärlig finns inte ..
* mer vackrare finns inte ..
* mer omtänksammare finns inte ..
* mer speciell finns inte ..
* mer unik finns inte ..
jag skulle kunna hålla på hela dagen..
* mer älskad finns inte ..


du anar inte hur lycklig jag är att jag har dig?
vi har kännt varandra sen vi föddes, du har alltid funnits för mig, till och med på BB:)
även att vi tappade kontakten ett tag, så spelar det ingen roll du har alltid funnits där för mig..
och på något sätt så har jag alltid tänkt på dig, och tänker alltid på dig..
du kom när jag gett upp.. du gav mig av den lycka du hade brist på, och tillsammans byggde vi upp
större lycka för oss båda..
OH GUD, jag säger ännu en gång förlåt för alla gånger jag slet dig i håret, och bossade över dig när vi var små..
Det var bevis på att jag inte ville förlora dig gumman..
vilket jag gjorde ändån..
men vi fann varandra, vi finner alltid varandra..
man har en ÄKTA vän under en livstid..
det är du Elin..
Nu står det skrivet, så du alltid vet..
vad jag än säger, vad som än händer, finns jag alltid här..
... jag älskar dig föralltid..

... Nu, då, föralltid





Du är bara bäst, det är bara så..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-02 @ 21:22:45

Kommentarer

Postat av: Therese

gullit!!!! hadde också en bra vän men hon sårade mej..

2009-09-02 @ 21:31:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback