Min vardag, kan man ha roligare?:)




Hi everybody "

Jag sitter och dricker is the och lyssnar på musik..
'jag kom just hem från Leeo, wow vilket ös..:)
mycket trevligt hade vi, och måste göras om, nackdelen var att båda var sjukt röksugna..
ingen var så snabb på att köpa cigg och då blir man ju något sur..

snart kommer mina cigg i alla fall, "i guess"
Jag har en jätte kul sak att berätta !
dem tycke jag var ovanligt glad i skolan idag, kan vara för att jag var hos min pappa igår,,
+ att hamstern har fått ett nytt hjul "som inte går emot gallret"
wooooooow "appålder" !

Jag tänkte tipsa er ifall ni har tråkigt, oavsett MÅSTE dessa filmer ses, detta är min humor, &leeos
http://www.youtube.com/watch?v=jYBXpTTBpQw
"Grapes and my ass"
"Vindruvor och min röv"
Jag menar titeln säger allt?
http://www.youtube.com/watch?v=9Qn3y_tdhSk&feature=related
"Life as a retarded chipmunk"
"Ett liv som en utvecklingsstörd jordekorre"
Vad mer kan man säga?

SE DEM JAG LOVAR DEM KOMMER FÅ ERA LIV ATT BLI EN GNUTTA BÄTTRE:)
Se mer av han, "kylemonkey" på youtube..
själv tycker jag att jag ser vissa likheter mellan han och jim carrey

uppdatering sker snart, jag lovar..
pusspåer:*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-22 @ 20:44:43

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback