Im back on track:)

Leyoyo &jag på bild.

Nu vart bloggen igång,

Tänkte börja berätta att jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, vilket jag varit dålig på i mina förra bloggar. Men i alla fall, nu går jag numera på gösbäck. Det är en helt okej skola, funkar och jag kommer garanterat/förhoppningsvis, "lägg märke till jämförelsen"
förhoppningsvis får jag bättre betyg, Det märker man med tiden.
dem senaste dagarna har jag spenderat eftermiddagarna i stan, blir antagligen stan med leeo idag, www.nniggahsaidwhat.blogg.se 
annars vet i fan vad jag ska göra, delsvis så har jag ju matte läxa som måste göras.
"ansträngning på fullt allvar nu"

jaja, hade inte tänkt skriva mycket nu eftersom detta är mitt första inlägg..
uppdaterar mer senare,
"shaha krillebooooi här" ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-01 @ 15:04:49

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback