Hejdå albino sandra, nu SKA jag sola!


Jag kom precis hem ifrån skolan,
när Isabell kommer hem ska jag och Isabell åka in till stan och sola,
Nordic club blir det nog..
priserna är rätt chill,
50 spänn för att sola än gång i 20 min..
99 spänn för att sola 4 gånger i 20 min.. "solkort"

det blir nog bra, &brun får man ju vara på hösten också..
dock så blev det inte så mycket solande i sommras, solen försvann och lika så solbrännan..

Nu ska jag äta något !¨
btw, bilden har inget med texten att göra,
jag håller på att göra en "modell" i skolan, detta är bara underkjolen, och är inte klar..

"lägg märke till dem fina brösten"
Natta gjorde Dolly parton/pamela anderson,
namnen säger sig självt? ellerhur?

pusspåer:*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-23 @ 14:48:33

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback