Håriga ben?

Jag måste bara komentera en sak,

Det är jävligt många som har håriga ben nu för tiden, eller?
eller vad är grejen med hårsnoddar på benen?
hårsnoddarna ska väll va till håret right? annars har jag nog fan gjort fel i alla dessa år ..
Jag menar, jag har toffsar på armarna ibland utifall att jag ska sätta upp "håret" ..
för det är lätt att komma åt, men på benen måste väll vara rätt krångligt att behöva ta över skorna och allt,
visserligen har man inte alltid skor .. men men ..

MEN SERIÖST .. come on, please, snälla, skärp er -.-'
det är fan pinsamt asså ..

 
snälla, det finns faktiskt gränser?

Jag menar, jag dömer INGEN...
men det där är riktigt illa..

snälla, partille johnnysar ..


Min klockrena komentar till en PJ "partillejohnny"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-02 @ 21:46:02

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback