Grodanboll :)



Grodanboll : )

Ida kom hem men playdoo lera till Totte, men jag hade roligare med den, :)
min grodanboll erkänn att den är sjukt söt?:D
haha leonardi da vinchi (y'

Jag är sjukt deprimerad everyday nu ..
pallar inte gå och va ovän med alla hela jävla tiden?
jag menar vad jag än gör så gör jag nått fel?
vad jag än säger så gör jag fel?
allt jag vill är ändån det bästa ..
men vad får man för det ? ingenting ..

I kväll blir det i alla fall till att kolla på Idol och sen Andra avenyn med Isabell:)
mys på det i alla fall, jag och Isabell hade nyss väääärsta intressanta rundan med ayla,
kanske att det syns på bloggen lite senare vad vi hade för oss, och Aila också ..
Jag har en hemlighet att berätta ..
SCH !

Ayla är sjukt rädd för gräsklippare , hahahaa !
that is all i can tell, resten får ni fantisera ihop själva :)


pusspåer :*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-09-08 @ 18:19:56

Kommentarer

Postat av: Markus

Riktigt snygg blev bloggen :).

Och du, vi måste ses snart O.o! Har inte sett dig på länge och det börjar bli segt ._.'



kramkram

2009-09-08 @ 18:37:37
URL: http://ronnerholm.blogg.se/

Postat av: Anonym

<3

2009-09-09 @ 11:56:36
URL: http://isabelldahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback