Godisfreak



Nu har man ny bloggdesign!
Vad tycker ni? duger den? yeye anyways.. jag kom precis hem ifrån staden.
där man träffade massa människor, inga nya dock.
Jag och leeo köpte en massa godis, leeo har tjuvstartat. hennes kostade fan 68:50
där har vi en riktig godis gris, hon var jättestolt och gick och visade upp godispåsen för alla.
det var då hennes eget fel att hon var tvungen att bjuda, samtidigt som jag satt välldigt diskret med godilespåsen i min väska.
Sen blev man kallad EMO idag igen, som vanligt.
jag förstår inte vad folk ser hos mig som är EMO?
dock lyssnar jag på metall, vilket anses vara EMOmusik nu för tiden.
jag lekte storbloggare idag och gjorde en "videoblogg" utan att filma framför alla idag.
snodde någons SVEA mössa, kommer dock inte ihåg vad han heter:$ pinsamt.
jaja, sen stod jag och tuggade tuggumi och smekte min hårförlängning och förklarade för alla vad jag hade på mig.
det uppskattades inte av alla "host" leeo.
bara för att min blogg är större än din, nesk:)
Leeos blogg är bäst!
jag är inte kaxig så jag tänker inte ljuga om att min är läslig. :)
anyways, jag ska väll börja packa snart.. inför böda förfan.
massa kort kommer såklart:)
"det innebär massa fula pinsamma bilder på leyoyo" :)'
haha, jaja men nu ska jag dricka the och snacka lite med isabelle för hon är ovanligt osocial..
Mens typ..:) haha

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-02 @ 20:36:09

Kommentarer

Postat av: isabell utan E på slutet !!!

för det första är jag jävligt social , för de andra har jag inte mens! :D

2009-09-02 @ 21:02:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback