En hemlighet ..

Jag är sämst på att blogga !
Jag uppdaterar, like never ..
jag ska bli bättre jag lovar..




Nu kommer en hemlighet,
ni vet att jag varit blond ett tag..
eller välldigt länge dvs.
sedan efter det färgade jag under luggen &underhåret rosa,
därefter färgade jag hela mitt hår babyrosa..
och sen knallrött - svart..
och sedan svart.
men saken är den att:
Jag saknar mitt babyrosa hår liiiite faktiskt .. :$
det får jag väll göra?

vad tycker ni?
Vilket var finast? det svarta eller det babyrosa?



Ni måste ju faktiskt erkänna att det faktiskt var fett gulligt?
men passade jag i det?
dock så kan jag inte få håret så ljust igen -.-' :(
men en åsikt ?
kul att veta :D:*
det är min hemlighet, jag litar på er..

Pusspåer:*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-15 @ 16:13:59

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback