Drama = nothing for me ..




Fyfan ,

Drama = nothing for me ..

Igårkväll skulle jag till Vallen, med leeo ..
Men sen pallade inte jag för att dem få människorna som var där var bara 96:or,
fjortisar -.-'
orka slösa 100 :- på skit liksom ..
sen gick jag mot bussen men sen såg jag Tobbe,Jocke,Adam,Zäta,Sanna,Räkan m.fl
så jag gick och snackade med jocke, för att tobbe va sur..
men sen så snackade jag med tobbe ändån ..
sen gick vi bort till barnonen ,

Innan det = Drama
Barnonen = Drama


Snälla, kan man inte få en jävla kväll jävel utan Drama och lögner?
näe, det kan man inte ..

you've lost your chance ..
its over ..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-12 @ 13:39:36

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback