Böda !(y'




Böda, måste börja med att säga att det var faktiskt riktigt kul,
dock så regnade det större delen av kvällen ..
Men vi klarade oss ändån, kollade på tv och rökte,
jag badade faktiskt två gånger, första gången badade Jocke och Robin H med mig,
Men andra gången var jag i typ i en kvart, sen kom robin k, och sen robin H,
och sist kom Jocke, och då gick jag upp. xd
vi åt fett med grillat det var sjukt gott asså.. vi åt chips och en jävla massa så man la nog på sig några kilon den kvällen.. det är bra !

när vi hjälpte till och laga mat så fick jag kramp i benet och satte mig ner,
smärtan fortsatte mestadels av kvällen dock -.-'
men har inte ont nu, Jocke spanade in "skånefjortisarna next door". han var fett nära på att gå in..
det var kul för dem var rätt kaxiga ..
haha, vi gick fan i någon jävla "trollskog" 4.5 kilometer, det var fett jobbigt,
särskilt när det var koskit över hela jävla vägen ..
När vi var tvungna att gå in i stugorna satt Natta, Leeo, Thessah och spelade kort..
jag satt i min våningssäng och kollade ner på dem så att dem inte fuskade..
sen körde dem bubblan, "då man ska blåsa upp kinderna i ett kortspel".
Jag fattade inte att dem körde det,
"alla börjar skratta"
Jag - Vadå får ni inte andas?
"alla börjar skratta ÅT mig" haha..
 
Sen kom Lisa och Lisa in, och sa att vi var tvungna att sova.
Natta: "okej, puss och kram godnatt"
efter att Lisa och dem stängt dörren tar natta tag i sängen och börjar gnissla, "jag går och lägger mig nu!"
hahaa, sjukt jävla kul..
Minnesvärd kväll/dag/natt,


 minibussen består av: En styck Leeo, sandra, Robinh, Jocke, Thessah, Natta, Dansken, Lisa &lisa,

Leeo har en tunga, Robin är drogad, Jocke är allmänt glad, Jag är allmänt fokuserad, Natta&Thessah är tysta:o




Raukarna, :) det var jättemysigt, det blåste dock och håret blev fördjävligt, men de får man tåla ! vi fikade och sådant, sen så hade jag fotokrig med robin h för han är mupp:)
Ursäkta dem hemska bilderna på mig men man får faktiskt bjuda på sig själv! komentera och säg vad ni tycker för jag bryr mig inte, jag är mig själv och jag kan och kommer aldrig vara någon annan ! ..





Lalaalaaaa, vem sa att jag var badkruka egentligen? jag är badgud :D


Här sitter dem och spelar kort "lägg märke till tofsen på thessas huvud som vi mobbade sönder henne för :D "


Frukost !

Underbara lärare på gösbäck :D  mfl

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-04 @ 12:51:59

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback