Böda imorgon

 

Hejsan !
kom alldeles precis hem ifrån skolan, tog sällskap till centrum med Leeo och Jocke, som sedan lämnade mig för dem skulle ta bussen, jaja, nu sitter jag hemma och dricker apelsinjuice och äter solrosfrön :) riktigt gott och bra för hälsan faktiskt. Imorgon blir det Böda med skolan, och Leo villsäga. det blir väll mysigt förutom att vi ska gå en jävla bit, men jaja man måste fan tänka på hälsan. Och jag och Leeo som ska trycka i oss godis och sådant på kvällen:) livet handlar om priorenteringar, vi prioriterade in godis på kvällen:) det är vi värda tycker jag.
Nu snart ska jag städa lite här hemma eftersom att Ida är sjuk, :)

måste börja att tillägga en sak, vilket jag varit dålig på..
"att uppdatera bloggen"
men nu har jag gjort det faktiskt:)
Nu lyssnar jag på volbeat och tar det lungt, saknar min Elin btw!<3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-02 @ 14:56:36

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback