Böda here i come, "tyvärr"

Det första man ser när man vaknar är att det är regn i luften ..
jippey, då blir man ju skitglad med tanke på att vi ska gå en jävla bit idag rent ut sagt..
dock så är det ju på öland hoppas att det är bättre väder framåt dagen och så..
jag hinner inte blogga mkt nu för jag måste packa klart och sedan ta mig till skolan,
jag kommer inte blogga ikväll, men i morgon när jag kommer hem åker datorn upp och så ska jag blogga för fullt ..
"det innebär massa roliga bilder"
Nu ska jag packa klart ..
ge mig bra väder ..
Ring / smsa, det lär behövas, 0760308707
nu ska jag röka:)

Puss ni lär ju sakna mig :)







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-03 @ 07:53:01

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback