aneroxiafall ? nä nu får det räcka, nu går jag på diet !



omgomgomg ..

aneroxia fall ?
jag ser pinnsmal ut på bilden, vilket jag inte är ..
dock så är jag smal men inte så smal ..

jaja, idag i skolan var det rätt lungt bara att jag blev förbannad på en viss person ..
så fick man ju skit för det i skolan -.-'
det kan inte hjälpas, förlåt för mina ryck jag kan inte kontrollera mig ..
respektera det så respekterar jag er ,
när jag kom hem chillade jag ner och åt fruktsallad och två mörka mackor med ost och juice..
"jag har börjat med en ny taktik att gå upp i vikt.."
jag ska försöka äta mer mat med fibrer proteiner med mera..
Eftersom att det inte hjälper att äta fet man så ska jag försöka hålla mig till nyttigare
"i större mängder "
Önska mig lycka till?
bye benrangel.. "i hope"

jag måste bara tillägga en sak, blir så jävla trött på människor på msn ..
"främling" - hej hur är det snygging?
"med det menar han snygging vill du ha cam sex?"
"Jag" - nja sådär ..
"spelar med"
"främling" - okej vadå då?
"jag" - du? jag känner inte dig så jag tänker inte sitta och predika för dig hur jag mår?:s
"främling" - okej, har du cam sexy?;)

"blocka"

jävla tönt .. xd
finns det något mer patetiskt än att blotta sig i camen ?
skit vill ni runka så starta en porrfilm istället jag har inget att visa er?:s


yeye, uppdaterar senare, snart ska jag kolla på film med Isabell:)
"Eva och Adam" 4 födelsedagar ett svek, tror jag den heter? xd

Hugs&kisses love u guys, :*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-07 @ 15:14:37

Kommentarer

Postat av: Ralle

Fan va het du har blivit ;D

2009-09-07 @ 16:24:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback